-- Taking No Poo -- MW
The New Way to domination

FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Bienvenue 
Everyone: Go to the rules section and accept the faction's rules. 

CET fighter get prepare to rumble at 3am PST

Tayde and Mouss
Goto page: 1, 2  >

Post new topic   Reply to topic    -- Taking No Poo -- MW Forum Index -> Presentations -> New Applicants
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Tayde
Member

Masculin Poissons (20fev-20mar) 鼠 Rat
Point(s): 14
Moyenne de points: 0.56

PostPosted: Wed 1 May - 00:43 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Hello,
I'm Tayde and today I'm going to explain some things.
I'm sorry for that but for a thread like that I think that my english isn't good enough so I'll write in French.
I hope that Cpt. GadG would translate my thread for you  Twisted Evil

Bon, je ne sais par où commencer.
Je commencerai donc .. Par le commencement.
C'est à dire à partir de mon entrée chez les Kings of Kings, qui était mon ancienne faction.

Tout d'abord c'est Mouss qui me les a montré et moi, n'ayant pas de faction, j'ai rejoins car jouer à deux est sensiblement meilleur que jouer seul.
Dès mon entrée on m'a dit : Il faut donner 400 000 par semaine.
Je me suis dit que de toute façon c'était dans notre intérêt donc je donnais.
    Mouss, étant plus haut niveau que moi dans ce jeu, donnait un Million ou deux par semaine.
Il lui est arrivé une fois de donner 3,5M en une donation et quelqu'un a supprimé l'alerte de donation.
On s'est dit qu'il n'y avait pas de quoi en faire un plat donc on a passé l'éponge.

Une semaine durant je me suis acharné à aider les autres, à communiquer, à ambiancer et surtout à faire un maximum de dons.
Un jour je n'ai eu que des raids fructueux et j'ai donc fait une donnation de plus de 7.5 Millions en une matinée :
Même résultat que Mouss, le post à été supprimé.

Nous arrivâmes enfin en période de guerre.
Notre Gold Player, Get Sum, a fait plus de 55% du score final pour la faction.
Il avait plus de 120k points alors que le Leader stagnait à 8k.

La majorité des joueurs étant américains, donc se trouvant à GMT-4, on a décidé de créer les Knights of Kings.
Nous étions 8 ou 9 joueurs et pas les meilleurs..
C'était une équipe européenne chargée de combattre vers 9h du matin pendant que les americains dorment.
La seule guerre qu'on a pu faire a été perdue. Le niveau de nos adversaires ? Nul.
Ils n'avaient que des joueurs bas niveaux et il me semble que le Defense Leader n'avait pas plus de 40k en Attaque/Defense.

Après cette défaite honteuse j'ai voulu mettre les choses au clair et donc j'ai rédigé un message afin de leur faire savoir ce que j'en pensais.
Je leur ai écrit que sans Get Sum, aller à la guerre à 9 comme avec l'équipe européenne c'était du suicide.
J'ai écrit que Get Sum étant la principale source de puissance, nous devions le laisser exploser le Defense Leader en premier puis devions attaquer les membres.
J'ai également fait comprendre que l'equipe européenne était innéfficace.

Le Leader, King Stephens, a pris cela très mal et sa réponse a été, je cite :
Quote:
lol

Je ne sais pas combien d'années il a réfléchi pour nous pondre cela mais c'est de l'art.

Après cela il m'a écrit que si he refusais d'aller en guerre il allait me virer, que c'était sa faction et que par conséquent il en faisait ce qu'il voulait.
   Mouss a été très clair à ce sujet : Ce comportement est indigne d'un leader et irrespectueux envers ses officiers.

Voilà donc en clair l'évenement qui s'est produit dans mon ancienne faction.

En espérant vous avoir éclarci à ce sujet.

Cordialement,
KaynabX alias Tayde.

PostPosted: Wed 1 May - 00:43 (2013)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Captain Gadg
Officer

Masculin Lion (24juil-23aoû) 鷄 Coq
Point(s): 128
Moyenne de points: 0.97

PostPosted: Wed 1 May - 01:38 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

i will try to traduce as good as i can without using google trad. So be nice!! And when i will use I it will be for Tayde !! Smile

"i don't know where to begin, so i will begin at my arrival in my former faction Kings Of Kings. Mouss introduce me in this faction he belongs, and i joined because i think it is quiet nice to play with a friend than to play alone. At my arrival they begin by telling me u have to pay $ 400k per week. I told it is in our interest so i made the donation. Mouss a higher lvl player donate one or million per week. once i donated 3.5million $ and someone deleted this faction alert. They was no matter with that so they decided to move forward.

For a week i just try to help all the others to play, to ommunicate, to have fun and to donate a lots. One day i just had victorious raid and i did a 7.5 millions donation for a morning. faction alert delete again.

Then came war. Our Gold player: "Get Sum" realised more than 55% of the final faction points (a bit more than 120k while their leader was at 8k).

Most of the player were americains so from a different GMT timezone. So we decided to create an inside  CET battle team called Knights of Kings. We were 8-9 players and not the best. it was an european team dedicated to play when americns were asleep.
The only war we could have play was a desaster against an opponent really really easy to beat. Really low level with a def leader at 40k att/def.

After this shamly lost battle, i want to express myself and get things clearer. I wrote that without GetSum Going to war at 9 members was suicide. I wrote too that GetSum was our principal provider of power, so we should let him get down the DF in first and then we go to all the others members. I wrote our CET team was unuseful too.

Our leader, King Stephens, took it really bad and his only answer was and i quote : 
Quote:
  lol

I dont now how many times i thought to get that but it is just ART. Then he told me that if i refused to go to war et will kick me, that it was his faction and so he makes everything he wants. Mouss was really clear and said it was not the behaviour a leader should have and it was unrespectful for his officers. 

That is what happened in our former faction. I hope i can make things clearer for everyone.

A very big thx to CG for is reliable and fully understand traduction.

Best regards
KaynabX aka Tayde

Officer

PostPosted: Wed 1 May - 01:47 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Ok so now we have this explaination from tayde i think every thing is clear. 

2 points for me/
- 1/ he was the victim of a crazy small ambition leader.
- 2/ he has lot of things to learn in the game. Like we all had to learn.

They are french and for me it is really nice to speak in french in this game Smile But most important they are CET members and they will help us to get more points from CET Battle. That was the goal of CET attack team, and for now we have a lots of problem to do so if we are not using gold like we did with J on saturday or sunday last fight. 

I'm sure they will learn that the important is not to win the battle but is to make points. It will be easier to understand when they will be face to our demonstration of the unstoppable war machine that realize more than 100k points in a war when the faction is in complete.

CET battle are extra points to grant all our others points. But the most extra points we have the most TOP500 we can get. So come on wake up early and join CET battle. 
Member

PostPosted: Wed 1 May - 04:39 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Captain Gadg wrote:
i will try to traduce as good as i can without using google trad. So be nice!! And when i will use I it will be for Tayde !! Smile

"i don't know where to begin, so i will begin at my arrival in my former faction Kings Of Kings. Mouss introduce me in this faction he belongs, and i joined because i think it is quiet nice to play with a friend than to play alone. At my arrival they begin by telling me u have to pay $ 400k per week. I told it is in our interest so i made the donation. Mouss a higher lvl player donate one or million per week. once i donated 3.5million $ and someone deleted this faction alert. They was no matter with that so they decided to move forward.

For a week i just try to help all the others to play, to ommunicate, to have fun and to donate a lots. One day i just had victorious raid and i did a 7.5 millions donation for a morning. faction alert delete again.

Then came war. Our Gold player: "Get Sum" realised more than 55% of the final faction points (a bit more than 120k while their leader was at 8k).

Most of the player were americains so from a different GMT timezone. So we decided to create an inside  CET battle team called Knights of Kings. We were 8-9 players and not the best. it was an european team dedicated to play when americns were asleep.
The only war we could have play was a desaster against an opponent really really easy to beat. Really low level with a def leader at 40k att/def.

After this shamly lost battle, i want to express myself and get things clearer. I wrote that without GetSum Going to war at 9 members was suicide. I wrote too that GetSum was our principal provider of power, so we should let him get down the DF in first and then we go to all the others members. I wrote our CET team was unuseful too.

Our leader, King Stephens, took it really bad and his only answer was and i quote : 
Quote:
  lol

I dont now how many times i thought to get that but it is just ART. Then he told me that if i refused to go to war et will kick me, that it was his faction and so he makes everything he wants. Mouss was really clear and said it was not the behaviour a leader should have and it was unrespectful for his officers. 

That is what happened in our former faction. I hope i can make things clearer for everyone.

A very big thx to CG for is reliable and fully understand traduction.

Best regards
KaynabX aka Tayde

Hi,
Thank you for your translation.
I thought you won't do it entirely but you've done it !
A I said, and as you wrote, my english isn't really bad because I can understand when others are talking to me and I can reply easily.
But for a speech of this lenght I said : I wanted to be really clear and this is why I wrote all this thread in French.

Hope we'll fight together,
KaynabX
Officer

Point(s): 72
Moyenne de points: 0.94

PostPosted: Wed 1 May - 07:02 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Welcome, you're english is better than my french :-). 
Back to top
Captain Gadg
Officer

PostPosted: Wed 1 May - 09:30 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Just try Kappie make me laugh while im waiting for a doctor. Please speak french for me Smile
Member

PostPosted: Wed 1 May - 11:45 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Kappie MW wrote:
Welcome, you're english is better than my french :-). 

But I don't really know if I'm in the faction or not for the moment ..

By the way, French is really difficult to learn ..

Cheers Mr. Green
Officer

Point(s): 72
Moyenne de points: 0.94

PostPosted: Wed 1 May - 16:03 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Ca va? 
Je ne parle pas francais, un petit peu. 
C'est cinq heure, Paris reveille.
Back to top
Captain Gadg
Officer

PostPosted: Wed 1 May - 19:57 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

yes Kappie well done!!! But we say Paris s'eveille!! I'm really impressed

Tayde ure really in the Faction
Member

PostPosted: Thu 2 May - 14:12 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Captain Gadg wrote:

yes Kappie well done!!! But we say Paris s'eveille!! I'm really impressed

Tayde ure really in the Faction
I'm pretty proud of it Wink
Member

Masculin
Point(s): 1
Moyenne de points: 0.33

PostPosted: Thu 2 May - 14:58 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

hello everyone, I am very happy to be part of your faction, you Tayde has summarized some of what is passing in our old faction. I am very happy to share this faction of mature people and thank you for any advice you can give us.
thank you all.

ps: I use to translate so you answer please forgive me if I sometimes put a little time to answer, I speak better German than English Smile)
Tayde
Member

PostPosted: Thu 2 May - 15:15 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

mouss wrote:

hello everyone, I am very happy to be part of your faction, you Tayde has summarized some of what is passing in our old faction. I am very happy to share this faction of mature people and thank you for any advice you can give us.
thank you all.

ps: I use to translate so you answer please forgive me if I sometimes put a little time to answer, I speak better German than English Smile )
There are a lot of Tips in the forum, take a look :p

btw : C'est moi John Wayne Very Happy

Best regards,
KaynabX
Officer

PostPosted: Thu 2 May - 17:24 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Guys now ure in the faction please write a personnal post in the member part to present urself, ur age - work - hobbies in real life and ur experience and ur time in the game .

Thx  
Member

PostPosted: Fri 3 May - 01:12 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Captain Gadg wrote:
Guys now ure in the faction please write a personnal post in the member part to present urself, ur age - work - hobbies in real life and ur experience and ur time in the game .

Thx  

It is done Wink
Leader

Masculin Bélier (21mar-19avr)
Point(s): 35
Moyenne de points: 1.00

PostPosted: Fri 3 May - 01:55 (2013)    Post subject: Tayde and Mouss Reply with quote

Officers, I'm changing my opinion of these two members.  Let's give them the same chance we've given all our members. Gadg, just to make sure it's clear, Please let them know in French, they are expected to follow the orders of our officers. 
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 23:42 (2018)    Post subject: Tayde and Mouss

Back to top
Post new topic   Reply to topic    -- Taking No Poo -- MW Forum Index -> Presentations -> New Applicants All times are GMT + 1 Hour
Goto page: 1, 2  >
Page 1 of 2

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation